Shop Mobile More Submit  Join Login
a real man by 0800 a real man by 0800
this is based of a really rough sketch i saw floating somewhere around the net, couldn't find the source of the original artist though. let me know if you know....
Add a Comment:
 
:iconcommander-fillmore:
Commander-Fillmore Featured By Owner Sep 14, 2014
That is way better than the real thing
Reply
:iconpakdematt:
PakdeMatt Featured By Owner Jun 24, 2013
a 40 years old Ash.
Reply
:iconboltmetal:
BoltMetal Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
It actual has a penis haha xD
Epic pic!
Reply
:iconnazothedark8756:
nazothedark8756 Featured By Owner Apr 23, 2013  Student Digital Artist
Ash: "pikachu... tear em apart."
Reply
:iconyaoi-no-marik:
Yaoi-No-Marik Featured By Owner Dec 9, 2012
im not a pokemon fan, but this is a really cool picture :D
Reply
:iconveiled-bride:
Veiled-Bride Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
Haha! So cool and different! Love it :D
Reply
:iconsilas-gnmx:
silas-gnmx Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
very insane ...............loco loco!!
Reply
:iconjosephpmorgan:
JosephPMorgan Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is Pokemon
Reply
:iconmanypelroso:
manypelroso Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
Excellent
Reply
:iconromulion:
Romulion Featured By Owner Jun 17, 2012
hahaha :D
Reply
:iconalexyorim:
alexyorim Featured By Owner Mar 26, 2012
So... Badass!!!
Reply
:iconmernwyn:
Mernwyn Featured By Owner Mar 26, 2012
I love the art style! But Jolteon probably would have been a more accurate choice for a dog electric pokemon.
Reply
:iconscottellison92:
scottellison92 Featured By Owner Jan 16, 2012
i want a picachu like that, but did u have to add the penis?
Reply
:iconaquatickworld:
aquaTICKworld Featured By Owner Oct 23, 2012
lol, why, what's wrong with his penis? He is a boy! Would you prefer a female picachu?
Reply
:iconscottellison92:
scottellison92 Featured By Owner Oct 26, 2012
it just puts ya off lol
Reply
:iconslightlynutty1:
slightlynutty1 Featured By Owner Jul 2, 2012  Student General Artist
i only noticed when you did...
Reply
:iconsimsdoc:
SimsDoc Featured By Owner Jan 2, 2012
Yup, Pokemon in the real world.
Reply
:iconmamc1986:
mamc1986 Featured By Owner Oct 17, 2011
WOW that's so interesting to look at! Lol
Reply
:iconm3d13v4l:
M3D13V4L Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Awesome. Its good to see the rare occasion where someone has a strong grasp on how a man should appear. I can't stand that scrawny emoesque look that so many women seem to be attracted to. Anyways, I digress; great pic.
Reply
:iconanigami:
AniGami Featured By Owner Jul 10, 2011  Student Digital Artist
oh man this is so epic man
Reply
:iconsuperflatart:
SuperFlatArt Featured By Owner May 7, 2011  Student Digital Artist
cannot un-see Dx
Reply
:iconkarasutenguproyectos:
KarasuTenguProyectos Featured By Owner Apr 23, 2011  Student General Artist
OH GOD D=

XDDDD
Reply
:iconjosaho:
Josaho Featured By Owner Mar 11, 2011  Student Digital Artist
Fantastic!
Reply
:iconmilosh--andrich:
Milosh--Andrich Featured By Owner Mar 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
WooooooooooW i love it....... I simply love when i came across some manga bullshit imported in to realistic stuff.. This is a clear picture how will manga fairytale look like in real life.. Extremely good job friend
Reply
:iconashprime:
ashprime Featured By Owner Feb 21, 2011
jajajajaa
Reply
:iconsplungo:
Splungo Featured By Owner Feb 20, 2011  Student Digital Artist
that is awesome that is what he is suppose to look like he would be like 24 in this drawing lol
Reply
:iconchofy87:
Chofy87 Featured By Owner Feb 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
ooooooooooooook xD
Reply
:icondraethius:
Draethius Featured By Owner Feb 18, 2011
haha, that's freakin' epic. Those two are so much better now!
Reply
:icondescign:
deScign Featured By Owner Feb 18, 2011  Hobbyist Photographer
thats a graet Idea
Reply
:iconizene:
Izene Featured By Owner Jan 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
Pikachu's penis FTW!!!Haha!
Reply
:iconglorion:
Glorion Featured By Owner Jan 1, 2011  Hobbyist General Artist
Pokemon fights should be illegal! :P
Reply
:icontekhonas:
tekhonas Featured By Owner Nov 24, 2010
NOW! that's a Pokemon! haha awesome
Reply
:iconnuyorican14:
nuyorican14 Featured By Owner Nov 15, 2010  Student General Artist
FFFF this is what he's SUPPOSED to look like after like i dunno how many years since he was created. I would watch Pokemon if it looked like this AND they brought back Misty.
No Misty, no deal.
Reply
:iconkingreddark:
KingRedDark Featured By Owner Nov 10, 2010  Student Digital Artist
lol nice
Reply
:iconreinhardt101:
reinhardt101 Featured By Owner Oct 13, 2010  Professional Photographer
:D =P LOOOL!!! :D :lol:
Thatīs one mean pickachu... very funny.
Reply
:iconcorosion-studio:
Corosion-Studio Featured By Owner Oct 12, 2010
ahah i'm fan !
Reply
:iconiggy-design:
Iggy-design Featured By Owner Sep 19, 2010  Professional General Artist
That is the way it should be done! My kind of pokemon! :)

Great work!
Reply
:iconsir-drago:
Sir-Drago Featured By Owner Aug 16, 2010
:iconlolowlplz:
Reply
:iconishmiel14:
ishmiel14 Featured By Owner Aug 15, 2010  Professional Traditional Artist
hah i like it. i had a similar idea of an older ash, my pikachu wasn't as cool though. looks like an African wild dog.
Reply
:iconsolidcitizen62:
SolidCitizen62 Featured By Owner Aug 13, 2010
pikachu wang ftw
Reply
:iconr-sraven:
R-SRaven Featured By Owner Aug 12, 2010
Really, don't get near boys.

Awesome! haha
Reply
:iconthe-brade:
The-Brade Featured By Owner Jul 28, 2010  Hobbyist General Artist
I can't stop laughing, this is made of epic and win. And you sir are obviously a god.
Reply
:iconitamu3rdsovereign:
Itamu3rdSovereign Featured By Owner Jul 25, 2010
This is really cool
Reply
:iconcobrabobo:
cobrabobo Featured By Owner Jul 7, 2010
Awesome...
Reply
:icont-razz:
T-razz Featured By Owner Jun 16, 2010  Professional General Artist
really good idea!
Reply
:iconphoenix-61:
Phoenix-61 Featured By Owner Jun 15, 2010
I love this portrayal of pokemon :D
Reply
:iconvashug:
VashUG Featured By Owner Jun 12, 2010  Student Digital Artist
lolz Pokemon the live action movie, i could totally see that
Reply
:iconmadcomputerscientist:
madcomputerscientist Featured By Owner Jun 11, 2010  Professional Artist
POKEMON, starring BRUCE WILLIS. Best.

Btw, this have a mature tag?
Reply
:icon0800:
0800 Featured By Owner Jun 11, 2010
i didn't think anyone would recognize. i had a bruce willis pic as reference when painting his face but bruce didn't look too good on canvas so i made a little of my own input. there's nothing mature about this pic
Reply
:iconmadcomputerscientist:
madcomputerscientist Featured By Owner Jun 13, 2010  Professional Artist
Well, it's still such an accurate portrait of him, I'm surprised no-one else commented on it previously! :D

The well-hung pikachu is a little bit "mature" material, sorta. Bit of a suggestive silhouette there. Not saying there's anything wrong with it, just sayin'.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 10, 2010
Image Size
2.2 MB
Resolution
2877×1938
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,539 (1 today)
Favourites
536 (who?)
Comments
56
Downloads
1,089
×